Egy szomorú nap lehetett
2010. február 12. írta: biker_kolee

Egy szomorú nap lehetett

Ennek a VW Golfnak a tulajdonosa nagy valószínűséggel sírva fakadt a látványtól, amint porrá ég szeretett autója.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr821752157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fomics 2010.02.12. 14:45:55

Érdekes dilemma lehet ilyenkor a kamerát kezelni.

Nr01 2010.02.12. 15:28:32

Én is sírnék a helyében az tuti...

vasember 2010.02.12. 16:04:29

Persze lehet okosakat mondani,de a legnagyobb két hibát elkövették:
1.Felnyitották a motorháztetőt,így oxigén utánpotlás kapott a kigyulladt turbo
2.Az utasteret is szellőzetették,így táplálva az égést.
Egyébként volt nekem is egy olyan szilveszterem,amikor a haver égő ladája mellet értük meg az éjfélt,szép tűzijáték volt,főleg,hogy gázüzemű volt,sajnos a karburátor alatt lévő csepptálca lyukas volt,és a benzin a forró blokra fojt.

Fomics 2010.02.12. 17:33:42

Megnéztem, megint megnéztem és újra megnéztem.
Ez simán túl konszolidált ahhoz, hogy igaz ( nem megrendezett ) legyen.Lángol a turbó, kamera forog a poroltó sehol.Hosszú kép a müszerfalról mikor már ég az autó, nagyon stabil, kézremegés nélküli képek a lángoló autóról, bevillanó másik srác, aki a kameramant fényképezi....
Nagyon nem életszerü.
Bevállat áldozat a 15 perc hirességért?

biker_kolee 2010.02.12. 18:08:20

@Fomics: Nem hiszem. Ha meg igen, akkor gusztustalan. :(

Fomics 2010.02.12. 19:24:27

Párszor megint végignéztem.No emotoins.Rezzenéstelen kameraállások, a végén hosszú képek a kiégett autóról.Csak képzeld magad a soför vagy a kameraman helyzetébe ha ez igazából megtörtént volna.Te ily nyugodtan vennéd fel, vagy soha nem tünnél fel mint örülten ugráló, ordító driver?Kamu.Természetesen csak szerintem.Vagy az amcsik a fatökübbnél is fatökübbek.

_Tunya_ 2010.02.15. 13:41:39

Nekem is eszembe jutott pár dolog a videó láttán. Sajnálom a tulajt én is, DE!
Gondolom azért volt ott a kameraman, mert épp belső felvételt készítettek arról, hogy hogyan megy a kocsi 0,6-ról 0,8-ra emelt töltőnyomással. Kicsit megkergette a városban a gépet és túlmelegedett valami, vagy csak olyasmi ért a kipuffhoz aminek nem kellett volna. De ha a sok Homasitás A-oszlop műszer helyett vett volna egy kis tűzoltó palackot, lehet nem égett volna sz_rrá a kocsija.
Sztem.

Tehát annyira nem is sajnálom =)

_Tunya_ 2010.02.15. 15:40:33

@_Tunya_:
0:54 egy pár pillanatra látok egy tűzoltó készüléket. Ez esetben visszavonom az előbbi kommentem! :)

Psziho 2010.02.16. 10:43:09

ha becsuknak mindent elaludt volna
süti beállítások módosítása