Optikai csalódás
2010. február 24. írta: biker_kolee

Optikai csalódás

Nem roncs, de öregnek öreg. Miért ne végezhetné így is egy autó? Fomics küldte.

Kérdés: Hol a szélvédő eredeti vonala? :)

 

Hát természetesen a helyén van az, ott, ahol lennie kell.

 

Mily' szép, mikor egy kicsit játszik a fény az idomokon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr951787281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokispecsenye 2010.02.24. 20:11:50

nagyon szeretem az izomautókat főleg a shelby-ket és dodge-okat ez a camaro meg egy igazán szép autó...nemtudom ki hogy van vele...de szerintem szebb mint a legújabb....

Fomics 2010.02.24. 21:15:49

Természetesen szebb mint a legújabb.
Nekem ez lenne az álomautó, de lehet hogy csak öreg vagyok...

Csokispecsenye 2010.02.27. 12:01:11

ez az autó nemcsak gyönyörű...a hangja is nagyon durva....főleg a hangjaik miatt szeretem amugy az ilyen izomautókat, persze azért a kinézetük se semmi!
süti beállítások módosítása