Etyekwoodi pusztulatok
2010. április 20. írta: biker_kolee

Etyekwoodi pusztulatok

Fomics Etyek felé járván fotózta az alábbi matuzsálem-korú gépjárműveket. Elmondása szerint a tulaj állítólag filmforgatásra kölcsönzi az autókat, de inkább rohadnak, mint használva lennének.

Nem vagyok veterán guru, számomra ismeretlen járművel nézek farkasszemet.., ami egy Opel Kapitan (Köszi WSzabi!) még mindig keresi eredetét Austin 10-es, a II. VH környékéről (köszi, fütyike!).

Mindenesetre ránézésre nincs lerobbanva.

Ő viszont már annál inkább.

Szovjet vas, örök időkre készítve.

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr81936474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dáwid 2010.04.20. 15:20:19

Nem kötözkönni akarok, de szerintem nem. A Kapitan-nak a sárvédőből volt kiformázva a lámpa is, és a hűtőmaszk felső pár krómcsíkja végigment az A-oszlopig.

Dáwid 2010.04.20. 15:24:51

A másik Kapitan meg ilyen vót:
www.2blowhards.com/1939%20Opel%20Kapitan.jpg

Ezeken kívül már a "Kulcslyuk kapitány" jött, azt pedig már elkapta az újítás, és kicsit ámeriká-feelinges lett.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2010.04.20. 18:53:25

Austin 10, közvetlenül a II. vh. utánról, mondjuk 1946

Dáwid 2010.04.20. 20:40:56

@biker_kolee: De ha ezt is ki kell húzni sírva fakadok a röhögéstől :D

De ez télleg az. Amúgy szépnek tűnik, még a kerekek is fel vannak fújva (a teherótón is) Lehet hogy még járóképesek is?

biker_kolee 2010.04.20. 23:46:19

@Dáwid: Nem kizárt, hogy meg is moccannak. Ha filmforgatásra kérték őket kölcsön, akkor valószínűleg nem csak díszlet szerepet töltenek be, hanem mozognak is.

Ha módosítani kéne, már törölném ki a dolgokat ezek után.. :D

molotov64 2010.10.11. 13:57:20

@biker_kolee: Üdv minden hozzászólónak. Előszőr is köszönöm, hogy femics nem annyira hozzáértő megjegyzésével szemben megvédted a paripát, amit Spica egész jól behatárolt, én csak pontosítanék:
Austin 16HP 1946-47. Közvetlenül a háború után 3 db-ot kapott vagy hozott be a Külügy Minisztérium. Ez az egy maradt fenn a háromból (tudomásom szerint). Kosárban kerül hozzám az autó kb 15 éve. Pár évig tároltam lehetőség szerint, a felújításra nem volt módom. Közben ellopták az autót Budafokról, és nagy szerencsével egy kecskédi (Komárom megye) autóhűtő felújítónál (restaurátornál) találtam rá, aki a még egy darabban lévő, hibátlan hűtőt is szétforrasztotta. Becsületére váljon, hogy 60.000-ért vállalta volna a hűtő összeszerelését (8-9 évvel ezelőtt). Nem éltem a lehetőséggel, viszont visszavásároltam az autót. Femicsnek üzenem, hogy ki van lakatolva és a motorja is üzemképes. Hirtelen kérték egy filmhez, ezért van csak ideiglenesen lefestve. Honlapomon a www.actioncars.hu oldalon több érdekesség is van, a filmes referenciák között a The Company plakátra kattintva találtok képet, ami a forgatáson készült a kocsiról. (ja a mellette álló roncs Gaz 51-es -ritka olajmelegítő felépítménnyel- is beindítható. Ennyit szerettem volna hozzá tenni, megjegyezve, hogy az ész nélkül fotóit publikáló dilettánsok több kárt okoznak, mint gondolnák. Javaslom elolvasásra a témához a Veterán újság októberi számában velünk pusztuló történelem rovathoz írt olvasói levelet egy Citroen HY-nal kapcsolatban. Tanulságos !!! Dáwidnak csak annyit, aki nyitott szemmel jár, az jó következtetést von le! (tényleg fúvott gumikon állnak a paripák) :-)

molotov64 2010.10.11. 14:25:26

elnézést a tévedésért, a fenti hozzászólásomban a hivatkozott képek a www.actioncars.hu honlapon a járműpark oldalán található, és nem a filmes referenciák alatt.
süti beállítások módosítása