...mint megígértem kicsit kutakodva sikerült összekaparni még pár képet a vén tundrásról.
Amit már írtam az előző poszt kommentjében is, hogy ledöbbentem azon, hogy 1936-ban már ismerték a tolótetőt...
Szerintem ezzel talán a korszak előtt jártak egy picivel (gondoljunk csak a Kelet németek Wartburg nevezetű ótóján a Sonneschiebedach-ra, ami nem elég, hogy ehhez képest egy kis lyuk volt, de még be is ázott, amint az ember először ki- és behúzta...)
Első ránézésre azt mondtam volna, hogy amit a képen látunk ülést, az az első ülés, egyben...azt hiszem az előző posztban a kommenteknél úgy is írtam...de a következő kép teljesen másról árulkodik:
Azon felül, hogy a csávó áll a kocsi tetején egy fából eszkábált lépcsőn (úgy rúgnám le onnan, hogy kezét lábát törné, ha az enyém lenne az öreghölgy) úgy látom, hogy ebben 4 személy utazhat (hogy miért van az anyós ülésen még egy ülés, ezt nem most és nem itt firtatnám), tehát Adujis egyik kérdésére megvan a válaszom, hogy van-e csomagtartó...ez rejtély továbbra is, én az első képből itélve nem gyanítom... Ha csak nem a motor mellett valami kis zeg-zug, de nem valószínű, szvsz.