A 9mm-es ágyúgolyó - Chevrolet Beretta
2010. november 27. írta: HoFi

A 9mm-es ágyúgolyó - Chevrolet Beretta

 Hölgyek, Urak! Az alábbi képeken látható autó egy Chevrolet Beretta! Nyilván, ez a típus már többeknek ismerősebb lehet, mint az előző posztokban szerepelt veteránok.

Amikor az autó legördült a szalagról 1994-et írtunk, én magam még igencsak tejfeles szájú kölyök voltam, maga a rendszerváltás átka. Ez az akkor még szebb napokat látott Beretta új fényében tündökölt, szelte az utakat, és igencsak reménykedett benne, hogy fényes jövő (és karosszéria) előtt áll.

Nyilván nem egy, nem két kézen átfuthatott mire (a tengeren túlra érkezett, hozzánk) kivált Amerikából, pontosabban -az ő olvasatukban- a világegyetemből. Jó, tudom ne utáljam őket ennyire, nyilván, rendes népek azok ott, a tengeren túli irodavilág bőrkanapéin ücsörgő piramis tömegek. Maga a gépezet a GM gyártósoráról gurult le, motorját tekintve egy V6-os 3,1 literes, felújított darab.

Ahogy a képeket nézem, lelakva egyáltalán nincs (képek alapján ítélve, még egyszer hangsúlyozom), egy 16 éves autóról beszélgetünk, szerintem korának abszolút megfelelő állapotban van, sőt. Emlékszem, milyen volt a mi 87-es Mazda 626 GLX-ünk 16 évesen, ránézésre kb. ilyen állapotú.

Gondolom nektek is feltűnt, hogy kerekek vannak, valahogy a dob- illetve tárcsafékek alatt, nem véletlenül. Az autó jóhiszemű tulajdonosa ugyanis az eredetieket "kölcsön adta" valakinek, szó szerint idézve, azóta: "se ember, se kerék".

 Akkor lássuk hát, hogy hogy nézhetne ki ez az amúgy dekoratív és szép jószág:

Akik netán megjegyeznék, igazuk van, ez nem teljesen egyezik a fent látott képekkel, ha jól látom akkor az itt látható Beretta kapott egy alsó kör-függönyt is magára, hogy ne fázzon.

A fent látható autó tulajdonosa a következő címmel küldte a képeket: " Autótemető, vagy autómentő" ??? Mi a vacillálás tárgya, kérdem én, tisztelettel. Ez egyértelműen az autómentő kategória, még véletlenül sem temethető szvsz. Nem tudom, mennyi összeg van félretéve még, ráfordítás céljából, de szerintem semmiképpen ne hagyd veszni...

A képeket köszönjük Wakondnak!

U.i: Ha valakit érdekelne az autó (mert ha jól vettem ki a levélből, akkor eladó(???)),akkor szintén kommentbe lehet jelezni, és továbbítjuk, kapcsolatfelvétel címén!

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr472475329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nindzsaa 2010.11.27. 13:22:49

hülyeállat odaadta a kerekeit,hülyebarom

Nindzsaa 2010.11.27. 16:56:03

ááááájjjjajjjááá

Adujis 2010.11.27. 22:09:15

Jópofa, DE:
1. Nem az esetem, nekem T2 kell :)
2. V6 diákmelóból? ááá
3. 3 ajtós és én szeretem ha nagy a hely :)

amúgy ha tulaj hozzászól mennyiért dobálná mert arra azért kíváncsi lennék!

HoFi · http://autotemeto.blog.hu 2010.11.27. 23:26:34

@Adujis: Ezt passzolom, meglátjuk, hogy reagál-e! Mondom, én úgy vettem ki, amikor megkaptam a levelet, hogy eladó a kocsi.

Wakond 2010.11.28. 16:57:30

Halli! Odaadom 55.000-ért. 50-60 között vaciláltam aztán ez lett. Amúgy a kerekét az előző tulaja kérte el.

Adujis 2010.11.28. 22:23:34

@Wakond: :O basszus az nem sok :S valaki gyorsan kapkoggya el!

HoFi · http://autotemeto.blog.hu 2010.11.28. 22:29:50

@Adujis: Jaja, egyetértek! Bocs fiúk, ma nem lesz poszt, majd holnap...nem vagyok valahogy vicces hangulatomban egy poszthoz pedig -ahogy én szoktam- az kell :-/

Wakond 2010.11.29. 17:04:32

Hangsúlyoznám, hogy okmányok nyema.
Gondolom ez főbenjáró infó.

eresz79 2010.11.30. 12:51:40

De gyönyörű autó volt/lehetne.

Péter Wavruscha 2013.05.30. 21:15:12

@Wakond: Szép Napot ! Érdeklödnék megvan-e még a chevy?Várom válaszát
köszönettel W.Péter
süti beállítások módosítása