Itt van a tél, itt van újra! - Opel Kadett '67
2010. december 01. írta: HoFi

Itt van a tél, itt van újra! - Opel Kadett '67

Itt van a tél, itt van újra,
S szép, mint mindíg énnekem.
Lecsúszó nadrágomból
Kilátszik a jégerem.

Leülök a bőrfotelbe,
Innen nézek szerteszét,
S megírom egy régi Kadett
Elmúló kis történetét...

Nos...hát a képen látható Opel Kadett elég ramaty állapotban van, nem is tudnám pontosan megmondani, hogy a festék pattogott le róla, vagy már mohásodik maga a Yacht.

Mr. Rozsdi már igencsak lakmározott belőle, ha a küszöböt, a hátsó sárvédőt megnézzük. A kipufogót is már csak egy pókháló tartja a helyén.



Ahogy látom valaki egy buli után úgy érezte, hogy itt már nem bírja tovább a zippzár a száján és beletermelt a vezetőülésbe, az anyósülés előtt némi osztriga fedezhető fel, valószínűleg már romlott.


Csodaszép kis járgány volt ez akkoriban, valamit csak értettek a németek az autógyártáshoz. De...minden kanásznak Opelje van Németországban (gyengébbek kedvéért: minden szegényebbnek), itt, ha minden igaz az Úriembernek épp egy disznónyájhoz vezetett útja a szalonból kihozott Kadettel.

Szép ótó, nincs kétség, bár én a bal vállra feltett tükröket nagyon nem szeretem, ki kell tekerned a fejed, hogy láss valamit, vagy hát legalábbis nekem igen.

Korabeli Kadett műszerfal, nekem nagyon bejön. A Skoda nem gyártott ilyet a 120-as szériába...Mondjuk, azok a piros szőnyegek iszonyúak!

A fenti négykerekű nyugodjon békében!

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr232486427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adujis 2010.12.01. 20:28:39

Hátez mohásodik rendesen... :S
ez van. Sprite...:S

camell · http://indafoto.hu/camell 2010.12.02. 10:52:11

Szép volt ez az autó, de tényleg. Mondjuk, az én kedvencem a Coupe Rally, mondjuk ez:

commons.wikimedia.org/wiki/File:Opel_Kadett_B_Coupe_Rally.jpg

DiscoPatkany 2010.12.02. 15:04:34

A a Rally tényleg szebb!

DATSUN 2010.12.02. 21:22:11

volt ezekből valami kiemann coupé,sarkos c oszloppal..ahhoz volt szerencsém..csodaszép autók,de eljárt felettük az idő,sajnos...én tudom,hogy mindent meg lehet csinálni...de nem mindent szabad elkezdeni....most Datsun....ez ven

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.12.04. 17:42:05

Amikor megláttam hasznaltauto.hu-n akkor pont azon gondolkoztam, hogy milyen király Rat gép lehetne belőle, mert megmenteni szerintem már nagyon nem lehet

Adujis 2010.12.05. 11:40:53

@HoFi: ez tényleg elegánsabb!
de milyen vicces egy ekkora bódé ilyen babakocsi kerekeken! :D

HOFI hol vagy??? úgy várom az új posztot!!! :)

Autótemető · http://autotemeto.blog.hu 2010.12.05. 20:44:25

@Adujis: Ó drága barátom! El vagyok havazva...ezért is kérdeztem rád, hogy nincs e kedved beszállni...igyekszem még ma összedobni egy posztot, csak úgy vagyok vele, hogy még Kolival is konzultálnom kell, hogy milyen irányban induljunk el végülis...

DiscoPatkany 2010.12.06. 17:00:43

Igen igen Rat stílusba iszonyú jó lenne megcsinálni :D énis csináltam egy Ratos transporter t1-et... persze nem igazi, csak ilyen modell :)

Balázs Péter (törölt) 2010.12.22. 11:55:16

Ha tehetném az összes ilyen vasat megvenném.Hihetetlen hogy másoknak annyit ér mint mondjuk nekem egy rozsdás tárcsás hajdú mosógép.:(

DATSUN 2011.01.10. 02:06:00

@HoFi: igen rá gondoltam! köszönöm
süti beállítások módosítása