Guberálós Audi a mutatványos pékségből
2010. december 06. írta: HoFi

Guberálós Audi a mutatványos pékségből

 Tudom-tudom...mi köze van egy autónak a mutatványos pékséghez (aki látta Hadházit a Showder Klubban, az tudja miről beszélek :-D)...semmi. Viszont én is úgy guberáltam össze ezt az Audit a netről, mint a túlnyomóan magyar lakta településeken élősködő honfitársaink lomtalanításkor a Munkácsy Color képcsövét a téligumi és a kotyogós kávéfőző alól.
Káosz...mit irjak rá!?

A régi képen egyértelmű, hogy gyönyörű volt, sajnálatra méltó, hogy így kellett végeznie...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr902497557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adujis 2010.12.06. 18:30:58

Jaj barátom inkább ne lenne új poszt :"(
szeeegény Audi :( amugy csak le kéne mosni, de amerikába sztem ilyen eszükbe se jut.

az ilyet nem értem. aggya el! ne rohassza a hátsó udvarban! agggya el!!!!!!

Amúgy kitartás a kihavazódás alól! nálunk már olvad! :)

DiscoPatkany 2010.12.06. 18:36:16

Óóó bazeg... kár érte :S ráadásul kupé a kedvencem...

HoFi · http://autotemeto.blog.hu 2010.12.06. 18:46:31

@Adujis: Ohh, már lassan csak kijövök belőle! Amúgy tessék jelentkezni firkásznak :-D

Nekem NE,jó? 2010.12.06. 18:51:33

Különösen fáj mert ilyenünk volt...

HoFi · http://autotemeto.blog.hu 2010.12.06. 18:55:51

Elnézést mindenkitől, akinek mély sebeket okoztam, ismerős az érzés :-(

Nekem NE,jó? 2010.12.06. 19:05:54

@HoFi: Igazán semmi baj,csak képzeld el(minden gizdaság nélkül),hogy egy hófehér ilyennel vitt apukám az elsőbe "82"-ben... Igaz akkor már volt egy pár Audi az országban,de én nagyon büszke voltam ám... ui: Édesapám is így tette túl magát azon,hogy el kellett adni az 1500 Zsigát!

Autótemető · http://autotemeto.blog.hu 2010.12.06. 19:11:22

@Nekem NE,jó?: Abszolút megértelek...mi anno 2000-ben vettünk egy 13 éves Mazda 626 GLX-et...megszólalt, gyönyörű volt, majd lesz is róla egy hosszabb posztom itt a blogon. Idén adtuk el 30e ft-ért...valami nem volt okés a motorral, és az egyik vevő nyomott egy padlógázt (egy 23 éves autónak!!!), nem sokon múlt, hogy nem verem bele a fejét a motorblokkba. Sajnos ennek köszönhetően beállt a főtengely és se katt, se pöff...:-( A szívem szakadt meg, amikor vitték el...és utánakerestem rendszám alapján, "A jármű jelenleg nincs forgalomban"...az új tulaj remélem csak addig vonatta ki, amíg megcsináltatja a motort és remélem vigyáz Fedélre...:-( Szóval abszolút átérzem amit mondasz, nagyon félek, hogy egyszer én is ugyanígy fogom látni szeretett autómat...nem örülnék neki :-(
Hofi

Nekem NE,jó? 2010.12.06. 19:23:08

@Autótemető: Uhhhh! Ez fájdalmas lehetett! Kitartás! Drukkolok! Ja,az ódit parkolóban törte össze egy tizenéves suhanc aki elcsórta az apjától a kocsit...

Normális vagyok? 2010.12.06. 20:54:38

Talán, ha felfigyelne rá valaki odakint (közel zéró az esély rá), akkor még talán menthető lenne. Gondolom észre vettétek, hogy ebben az egy mondaton belül is túl sok a "talán". :(
Engem nem fűz semmilyen emlék ehhez a kocsihoz, illetve típushoz, de én minden szép kocsit "közel" úgy tudok sajnálni mintha az enyém lett volna. :(

Adujis 2010.12.06. 22:29:57

Nekünk b2es 80asunk volt, de rojtosra rohadt az alváz, úgy hogy menet közbe láttuk az utat belőle :S
a papírjaira behoztuk azt a b3ast amivel engem most összetörtek. apunak most A4ese van (tesónak meg bogara) úgyhogy abszolút VW konszern rajongók vagyunk.
amúgy: a b2esnek lett egy féltengelytörése, és beállt a ház mellé egy fél évre, majd elvitték szétbontani. menthetetlen volt. én akkor 10-11 éves voltam és bőgtem mint a lánc :S annyira jó és kényelmes autó volt!

Rocko- 2010.12.06. 22:43:58

@Adujis: önhordó a B2. meg úgy újjáéledéstől kezdve szinte mind.

Adujis 2010.12.07. 12:04:37

@Rocko-: akkori anyagi helyzetünket nézve erre semmi esély nem volt...

AMUGY HA KELL VALAKINEK B2 2 AJTÓS AMI RITKASÁG AKKOR TUDOK EGGYET!! KICSIT TÖRÖTT A JOBB AJTÓ, ROHAD A SÁRVÉDŐ, DE AKKOR IS EGY 2 AJTÓÓS!!!!!!!!!!

álitólag ma kész lesz a kocsim :)
süti beállítások módosítása