Minden héten látom...
2011. május 11. írta: Tommi

Minden héten látom...

Szegény 7XX Volvo Csepelen pusztul. Még így is méltóságteljes.

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr862887319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adujis 2011.05.12. 16:43:37

Pedig jó kocsik ezek. Lehet a nagy motor és a fogyasztás miatt állt le :S

Lucas18 2011.05.20. 17:33:43

Nagyon tetszik ez a kocka forma. :) Elgondolkodtam többször is azon hogy "egy ilyen jó lenne" de a nagy motor miatt a fogyaszás sem lehet alacsony...
Szoktam látni én is egy ilyen kockát kicsit lepusztultan. :/ Ha nem felejtem el, egyszer lefotózom.

Dáwid 2011.05.25. 23:00:41

@Adujis: majdnem 15 évig jártunk egy (amúgy ugyan ilyen színű) 740-essel családilag. 8 literből megállt, sok várossal. Imádtam azt az autót, elterveztem, hogy ha pénzem lesz, visszaveszem. Assszem a 11.kerületbe került valami kárpitoshoz, egyszer egy ismerősöm küldött róla fényképet, hogy látta egy randa tetőcsomagtartóval, meg reklámmatricával a hátsó szélvédőn, de ez is már vagy 2 éve volt. Kíváncsi vagyok mi lehet vele most. :$

opelfan7 2011.05.30. 13:50:55

lehet hogy nem ide illik amit írok de nekünk volt egy Renault 11-es turbónk, ha kiváncsi rá valaki akkor teszek fel róla képeket, de csak olyanok vannak amik a bontóba kerülés előtt készültek:(

ez a volvo ez még volvo volt, kíváncsi lennék hogy a mostaniak meddig fogják bírni

Adujis 2011.06.01. 22:37:39

Persze hogy kíváncsiak vagyunk!
süti beállítások módosítása