Közérdekű közlemény:
2012. szeptember 20. írta: Ricardó

Közérdekű közlemény:

Mivel az elmúlt napokban több olyan levelet is kaptam, hogy "mondjam már meg, hogy helyileg hol találhatóak az autók". Ezért úgy döntöttem -és erre megkérnék, minden kedves fényképet feltöltő roncsvadászt- ,ha lehet ,küldje már el azt is , hogy hol fényképezte le az autóromot,-roncsot. Ez egy szempontból hasznos -ismét az üzenetekre hivatkoznék-, több olyan levelet is kaptam, hogy az itt látott autókat szívesen megkeresné,megvenné,felújítaná.

Tehát,mostantól megjelenítem az autó tartózkodási helyét. Ezért, ha nem fogtok látni a "megtekinthető" mező mellet semmit, az azért lesz ,mert én sem tudom a címet.

Nagyon hálás vagyok azokért a képekért, amiket eddig eljutattatok hozzánk. Köszönjük!


Továbbra is várjuk képeiteket, az autotemeto@totalcar.hu -ra ,vagy a Facebook oldalunkra!
Elérhetőek vagyunk továbbá Twitteren is! @AutotemetoBlog

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autotemeto.blog.hu/api/trackback/id/tr324791091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása